MOTOWIEDZA - Internetowa Księgarnia Motoryzacyjna
Katalog » WARSZTAT SAMOCHODOWY » Motomarketing
Witamy w Księgarni Motowiedza! Sprzedajemy literaturę techniczną i motoryzacyjną wydawnictw: Auto, WKŁ, Haynes, Motomarketing i AutoElektro. Oferujemy książki typu sam naprawiam samochód, budowa i eksploatacja oraz obsługa i naprawa. Zapewniamy szybką dostawę oraz konkurencyjne ceny - Serdecznie zapraszamy do zakupów!
Wyszukiwarka

 
 
Zaawansowane wyszukiwanie
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Wybierz kategorię
- Dane naprawcze
- Diagnoza i regulacja silnika
Filtry
Cena
-
Wydawnictwo
Towar dnia
136,00 zł
88,30 zł
Ostatnio oglądane
Wybierz markę swojego auta
AUDI książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik CITROEN książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik BMW książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik DAEWOO książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik FIAT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik FORD książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik FSO książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik HONDA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik MAZDA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik MERCEDES książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik OPEL książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik NISSAN książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik PEUGEOT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik RENAULT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik SEAT książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik TOYOTA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik SKODA książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik VOLKSWAGEN książka napraw, instrukcja obsługi i poradnik
Język
PolskiEnglish
Książki techniczne, podręczniki akademickie oraz poradniki motoryzacyjne, których głównymi obiorcami są stacje obsługi oraz warszaty samochodowe.
Katalog produktów
Sortuj według:
Strona: [1] / 1
NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - JAK ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ KLIENTA W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM
Maciej Matczak
W książce odpowiedzi między innymi na pytania: Co to jest marketing ? Co myślą klienci o firmie ? Co to jest wizerunek ? Dlaczego klienci wybierają dany warsztat ? Jaki wizerunek budują serwisy w Polsce ? Jakość w usługach – co to takiego ? Reklama masowa czy marketing (bardzo) bezpośredni ? O co chodzi w PR ? Co to jest marketing wewnętrzny ? Jak budować lojalność ? Dla których klientów program lojalnościowy?
Wydawnictwo: Motomarketing
165,00 zł
153,32 zł
przechowalnia
SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM CZ.2
Maciej Matczak, Marcin Urbański, Maciej Brzeziński
Wybór zagadnień omawianych w „Sprzedaż usług i części w warsztacie samochodowym – część 2” został dokonany na podsta­wie opinii uczestników szkoleń ze sprzedaży i obsługi klienta. Jak prosto i skutecznie tłumaczyć zagadnienia techniczne? Prowadzenie negocjacji cenowych i wiele innych informacji związanych z marketingiem w warsztacie samochodowym przedstawiono w tym podręczniku. Zapraszamy do zakupu książki, Właścicieli warsztatów samochodowych szanujących i dbających o zadowolenie klienta.
Wydawnictwo: Motomarketing
59,00 zł
42,16 zł
przechowalnia
Strona: [1] / 1
© MOTOWIEDZA. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.